Klachtenregeling – Huisartsenpraktijk Haaften – Haaften

Welkom bij Huisartsenpraktijk Haaften

U kunt op onze site 24 uur per dag informatie krijgen over onze praktijk, openingstijden, spoedgevallen, waarneming in avond en weekend, Apotheek, nieuws en nog veel meer.

e-Consult of online recepten aanvragen

  • Indien u gebruik wil maken van ons interactieve deel van de website, zoals het aanvragen van recepten of een e-consult, dan moet u zich aanmelden. Lees hier meer.

Nieuwe patiënten zijn welkom!

  • Indien u zich wil inschrijven voor onze praktijk dan kunt u dit doen middels het online inschrijfformulier.
Huisartsenpraktijk Haaften
Schoolstraat 1a 4175 EJ Haaften

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.